Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF(

Je to všechno pouze o míře vlastního sobectví.

0 0
možnosti
JC

Člověk se musí oženit a vyrobit si hodně dětí a pak už sám nebude (a naopak bude občas po samotě toužit:-P).

0 0
možnosti
Foto

Zajímavá úvaha, ale zase nijak zvláštní nóvum. Už moje babička říkávala, že si každý mladý člověk má vytvořit zázemí, vlastní rodinu, aby nebyl,  hlavně na stáří, sám.  A co praví  Bible? "Těžko je býti člověku samotnému". Člověk je stále stejný, má stejné potřeby, i když doba - a její kulisy, se stále mění... :-/

2 0
možnosti
JL

Osamělost, samota, single-life patří asi od 90.let k životnímu stylu, je to sociologický fenomén. Pamatuju si dobře, jak se po sametové revoluci všechno rozpadalo: kdo se ještě nestihl rozvést, tak se rozvedl po revoluci. Děti žili tu s mámou, tu s tátou, tátové se u mamin střídali a která dvojice zůstala spolu do stáří, byla unikátní. Mám takového kamaráda. Když jsem udělal totéž - skočil blaženě a euforicky do samoty - uvědomil jsem si velmi brzy nevýhody žití o samotě, na jedné straně sice svoboda, na druhé nejistota a čím je člověk starší, tím je víc ohrožený i pro případ nemoci nebo ekonom.potíží. Napadlo mě tehdy, že si máme - my civilizovaní západní majetní lidé - projít etapou samotaření, abychom pochopili přednosti rodinného života a výhody trvalých vztahů.

2 0
možnosti
JC

Už jenom přijít do prázdného bytu je nepříjemné.

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé čtení, ale trochu filozofické. Já si dovoluji tvrdit (vzhledem k věku), že organizovaná samota je krásná a potřebná. Vztah k přírodě, láska k lidem a ke zvířatům, společenské aktivity, trochu sportu a jiné... Medituji při vaření, neb jsem singl:-). V

1 0
možnosti
LH

L61u69k67á66š 67H81á32b60a

16. 10. 2014 9:17

perfektni a vystizny clanek

1 0
možnosti
BT

popstavil si hospodu u silnice na Tábor

ale chodili mu tam lidi

1 0
možnosti
JS

Zajímavé, já mám opačný problém, nechci se tedy rouhat,ale v poslední době se mi nedaří být kromě pár hodin když spím sama a už mi to přerůstá přes hlavu...

1 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4055x
_

Seznam rubrik